Happiness: We're in This Together

image60

Eftersom att alla jag känner antingen är bangare eller har en musiksmak som i vissa fall ligger hundra år ifrån min egen var jag tvungen att få avnjuta This Will Destroy You's spelning på Kägelbanan i torsdags helt utan sällskap. Det gjorde förvisso ingenting med tanke på hur bra spelningen var. Tyvärr blev de för första och enda gången på hela den nuvarande Europa-turnéen inbokade som förband just i Stockholm, vilket gjorde att jag bara fick en halvtimmas dos. Men eftersom de spelade Burial On Presidio Banks så gjorde det mig inte så jättemycket.
Den våg av kraft, energi och allmän (o)lycka som slår över en när man ser dem är helt fantastisk. Efter dem spelade Growing som lät som ett Holy Fuck på crack. Inget negativt med det. Som huvudakt spelade japanska Boris som jag inte ens vill länka till för att det var så skrattretande förpubertalt dåligt. Men tack till This Will Destroy You och förhoppningsvis kommer de tillbaka inom ett år.

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara höra ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-02 @ 20:10:34
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: hannah

jag är en bangare. förlåt. jag hade velat vara där. men på måndag kommer jag iaf!

2008-05-02 @ 23:50:49
URL: http://hannahhannah.blogg.se
Postat av: Martin

Hannah: haha! Jag vet, men det är lugnt. Du missade något. Drog med folk från bandet till Baba Sonic efteråt, haha!

2008-05-03 @ 13:17:28
URL: http://almostcrimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0