Finding Forever.

image17

Sitter och lyssnar på Common's nya skiva och jag slås framförallt av "hitten", Drivin' Me Crazy, med Lily Allen.
Det är ett par grejer som gör att jag har blivit kär i den här låten. Nummer ett är vilka jävla bra texter Common skriver. Bara låtraderna: "Doing all she can for a man and a baby, Driving herself crazy like the astronaut lady" och "Relationships can be dead but look live to us, I guess we all been through it, where we try too much, Losing yourself and your line and stuff" och det andra är att det är precis såhär som Lily Allens röst passar bäst.
Har inte hunnit lyssna på resten av skivan än, Drivin' Me Crazy står på repeat.


Ikväll blir det iallafall http://www.klubbfit.se/, jag antar att vi syns där.

Kommentarer
Postat av: leila

drivin' me wild tror jag att den heter. väl.

2007-10-06 @ 16:25:39
Postat av: Martin

ja, det har du ju fan rätt i! mitt fel.

2007-10-08 @ 20:20:18
URL: http://almostcrimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0