For a Friend.

image31

Tänkte jag skulle införa ett lite mer personligt spektra i min blogg genom att skriva diverse hyllningar till folk som jag älskar av stora delar av mitt hjärta.

Killen på bilden här ovan heter Erik Månsson, han härstammar från den berömda Månsson-familjen från Katrineholm. Han och jag sågs för första gången av en slump på en förfest i Norrköping år 2004, ett år där vi båda hade större tyngd, både i form av kilon och hår. Sen dess har det varit villkorslös kärlek. Vi har varit ett radarpar både i Norrköping och i Stockholm och för mig kommer han alltid att vara Månsson, en av mina bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: ERIK

jag ramlar omkull och rodnar sönder!

...men du vet ju att det är ömsesidigt.

Postat av: Martin

Jag vet att det är ömsesidigt och det är det som är så fantastiskt.

2007-11-29 @ 21:33:16
URL: http://almostcrimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0