Neighborhood 1 (Tunnels)

Det är sällan man känner en mysig stämning över spel. Oftast brukar det väl vara att skjuta så många man kan, döda döda döda, på allt. Även på gratis spel på internet.

Men lyssna upp! Jag hittade ett spel som är lite utav en utmaning, men man mår samtidigt bra av att spela det. Det instämmer sig en mysig stämning plus att det är roligt. Prova på det: http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

Förövrigt var Värmland otroligt trevligt och mysigt även om det regnade konstant, men, är det midsommar så är det.
Det är skönt men jobbigt att vara tillbaka i Stockholm ändå. Högljutt och krav på att man ska göra något hela tiden.
Som tur är, är jag väldigt soft för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Leleleleila

åh jag älskar orisinals! det finns flera spel där som är skitsöta. mitt rekord i winterbells är 2348170. *nöjd min*

2007-06-28 @ 23:49:28
Postat av: Joanna

bubble bee är ändå bästa spelet everrrr <3!!

2007-07-02 @ 22:49:17
Postat av: Martin

Leila - Wow! Alltså, Winterbells är så himla fint. Magen pirrar till. Så bra är det.
Joanna - Jag tycker Winterbells är bättre!

2007-07-03 @ 01:39:39
URL: http://almostcrimes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0