Everything's Gone Green.

Äntligen har jag, efter att ha tömt internet på information, lyckats spåra upp Everything's Gone Green. Jag vet inte om det kan bli bättre, en film om slackers i Kanada av allas favorit, inklusive min, Douglas Coupland. Inte dåligt, inte dåligt.

image11



ps. Missa förövrigt inte P3 Dokumentär om knarkhandel i Latinamerika idag, 18.03 på P3 (såklart).
Deras program är alltid oklanderligt bra. Om du är intresserad av något de har gjort program av, ladda ner och ladda på mp3-spelaren. Det är perfekt kollektivtrafik-lyssning. ds.

Kommentarer
Postat av: ERIK

jag förväntar mig en grundlig analys av varför den filmen är fantastiskt så fort du sett den.

2007-07-09 @ 02:11:53
Postat av: Martin

Jag har fortfarande inte dragit arslet ur vagnen. Förlåt.

2007-07-13 @ 14:39:27
URL: http://almostcrimes.blogg.se
Postat av: Anja

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2009-04-22 @ 08:25:47
URL: http://anja.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0