Fake Empire.

Om det skulle finnas något som skulle få mig, om jag nu hade haft chansen, att rösta på Barack Obama i det uppkommande amerikanska presidentvalet, så skulle det vara det superba draget att ha med en av världens bästa låtar i denna fina reklam för Mr. Hope Himself:



Som de som läst här tidigare vet så är ju min kandidat Ralph Nader, där har vi nämligen förändring man kan tro på. Är nog inte den enda i världen som är trött på Demokraterna/Republikanerna. Men precis som att jag hellre skulle plåga mig igenom fyra år av Sahlins såkallade socialdemokrati än Reinfeldts utsugande nyliberalism så ser jag hellre Obama/Biden i Vita Huset än fruktansvärda McCain/Palin. Det är väl bara att vänta och se. Tror nog att det ska kunna gå rätt till och det finns inte en chans att det blir fyra år republikanskt styre till. Men det sade jag också innan förra presidentvalet och vi vet ju alla hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0