For a Friend.

image35

Tjejen som är avbildad här ovanför och jag var ett par i lite mindre än två år och det var två av de bästa åren i mitt liv. Vi är sådär coola och softa att vi inte bråkade när vi gjorde slut utan bara.. kom överens om att det var bäst.
Något annat som är bäst, det är Joanna Hahlin och jag ska skatta mig lycklig som har fått möjligheten att lära känna henne. Första gången jag såg henne var genom två bussrutor på Gullmarsplan och sedan den dagen har det här varit en av mina få själsfränder. Through thick and thin. Du vet att jag älskar dig, ellerhur?

Kommentarer
Postat av: den där joanna hahlin

i have nothing to offer but this small selfish heart, but i love you from your head to your toes, i do.

det är ju alltid vi två, martin

2008-01-07 @ 20:09:19
Postat av: nina

gud vad fint.

2008-01-07 @ 21:02:23
Postat av: max

åhhh martin, du får mitt hjärta att smälta :P

2008-01-27 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0