It rains alot this time a year.



Skrev ju om Zooey Deschanel för ett tag sedan och om hennes musikprojekt. Hennes manliga motsvarighet är ju Jason Schwartzman, som släppt den underbara 'Nighttiming' under psedonymen Coconut Records, och till skillnad från i princip alla skådespelare som har musikdrömmar, så gör han det så bra att jag glömmer bort vem han är. Lyssna på 'West Coast', en riktig popdänga. Sen kan vi ju försöka glömma att Jason faktiskt spelat trummor i helt horribla Phantom Planet, som ju är mest kända för O.C-låten 'California'. Uhh, det gick just en lång rysning i min kropp som avslutades med att jag kräktes lite i min mun. Men det löser jag med att lyssna på 'West Coast' för femtusende gången idag.

Kommentarer
Postat av: erik

alltsåvafan. inte nog med att mannen i fråga har ett sånt snuskigt perfekt hej-jag-ÄR-en-indiefilm-utseende, han kan göra musik också. back to you är den bästa weezer-dängan som weezer glömt bort att göra någonsin.

2008-08-20 @ 20:30:00
URL: http://heltlostintranslation.blogg.se/
Postat av: i

i wish you would put yourself in my suitcase

i love you

standin' all alone in a black coat

2008-09-10 @ 23:43:47
Postat av: Victorsarah

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-05-28 @ 13:55:11
URL: http://victorsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0