This, is my mind, it goes over and over the same old lines

Igår var jag på Café Edenborg i Gamla Stan för release-fest för Femkul, och innan dess var jag på middag hemma hos Ina. Nu är jag hemma innan fritids börjar igen, ibland är det värt med håltimma på en timma och fyrtiofem minuter. Med tanke på hur kasst jag mår och hur lite jag sovit så hade jag nog spytt om jag inte hade fått komma hem och sätta mig ner.

Både helgen och igår var kul, men helgen var fantastisk, allt gick rätt och allt var kul.
Ikväll ser det ut som att jag måste rucka på mina principer och göra det omöjliga: gå på Baba Sonic. Det ska nog gå bra ändå, jag börjar ju inte förän elva imorgon.

Har dessutom blivit lite halvt förälskad i Kate Nash, bara låten Mouthwash (för att vara lite mer fräsch än att nämna den förövrigt fantastiska Foundations) är en superb låt,  det är pianot som gör det.

image18

Kommentarer
Postat av: emilie

alltså, jag älskar ju kate nash. så sur över att jag missade hennes acceleratorspelning. men det var hundramilakö till allhuset och jag kom dit alldeles för sent. bajs.

2007-10-05 @ 22:43:46
URL: http://frokenrinse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0