And all the memories of the pubs, and the clubs and the drugs and the tubs, we shared together, will stay with me forever.

image27

"Spektalet" Pete Doherty och hans Babyshambles spelade precis på EMA på MTV och nu måste jag prata som ett gammalt Libertines-fan och vara lite töntig en stund. Det slår mig lite mer och mer varje gång jag hör eller lyssnar på något av Babyshambles att det som fattas i musiken är Carl Barãt. Allting var lite mer spännande när de var The Libertines, jag gillar inte Pete så himla mycket utan resterande fyra delar av Libertines.

Allt kring det har blivit en så enorm cirkus att det bara är skrattretande vem orkar läsa om Pete och Kate Moss och deras problem längre ens? Nej. Jag saknar 2002 överlag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0