Blogg-fenomenet.

Varför inte? De är väl ungefär orden som får beskriva mitt blogg-skapande. Jag trodde aldrig att det skulle gå såhär långt, men tji fick jag. Har inte riktigt bestämt vilken inriktning jag ska ha. Det känns som att alla bloggar man halkar in på har en inriktning. Mp3-bloggarna, "Hej mitt liv är jättejobbigt"-bloggarna, Sport-bloggarna och så självklart de som jag själv hamnar in i: de som inte riktigt än vet vad de ska skriva om. Alla har en blogg men det verkar inte som om de flesta egentligen skriver.

Nu har jag hört att det är "hippt" att lägga ner sin blogg. Linda Skugge gör det, Fredrik Virtanen gör det och hela det där gänget, ni vet. Jag är egentligen trött på hela blogg-fenomenet. Det verkar gå ut på folks andra internet-aktivitet. Ni vet, logga in på communitys, googla saker som egentligen inte borde bloggas på och självklart: porr.

Kommentarer
Postat av: Glennnicoline

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-13 @ 07:49:25
URL: http://glennnicoline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0