Full heart, clear eyes, can't lose.

Igår kom vi hem igen, efter fem dagar i Småland. Hjärtat är fullt och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva min festivalupplevelse. Allt var bra förutom de små stormarna av hagel och regn. Det gick att leva med eftersom att alla samlades under ett partytält och hade de trevligaste stunderna.
Jag såg inte så mycket band men Xiu Xiu var helt klart bästa bandet på festivalen. Tredje låten var Joy Divisions "Ceremony", bara en sån sak gör ju en hel festival.
Men som sammanfattning kan man ju säga att.. Det finns många internskämt, många nya och gamla vänner och många galna händelser. Men framförallt, många Kung.

Förresten, se det här om ni vill se världens kanske roligaste stund:

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack för i år!

2007-08-01 @ 11:44:35
URL: http://nejnejnej.blogg.se
Postat av: Anonym

det är ingen som är svartsjuk

2007-08-01 @ 16:23:03
Postat av: Anonym

eller avundsjuk på era fjantiga internskämt

2007-08-01 @ 16:23:52
Postat av: Leylla

hahahahahah det var faktiskt sjukt kul när killen springer i slutet!
tack för igår btw

2007-08-01 @ 19:48:42
Postat av: Stefan

Att du alltid ska mobba fulla, däckade människor :p

2007-08-29 @ 17:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0