For a Friend.

image33

Tjejen här ovanför och jag har delat många fantastiska stunder sedan vi först träffades den 7:e juli 2005. Alla stunder har i praktiken varit galna och underbara. Hon känner mig ut och in och har varit mitt stöd i många situationer jag inte har klarat av att hantera helt själv. Nu bor hon i det anglosaxiska riket vilket gör att vi inte ses lika ofta som vi borde göra, men det kan jag hantera för jag vet att hon vet att jag finns här när hon är på besök och då är det precis som det varit de senaste två åren. Vi har hamnat på konstiga fester, vi har sett band spela och vi har varit sidekicks till varann länge och kommer fortsätta vara det. All kärlek till Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0