For a Friend.

image32

Min serie fortsätter.

Tjejen här ovan och jag har gått hand i hand i, vad är det?, fem eller sex år nu. Hela vårat förhållande startade med att jag var obehaglig och tog reda på vem hon var sedan jag sett henne på bussar i mitt område. Sen lyckades jag charma henne på något vis och vi var tillsammans i två år. Tjejen är ovan är min bästa på alla sätt och vis. Ina och jag har känt varandra så länge att jag kan förutse vad hon ska göra i situationer och jag tror nog att hon kan göra detsamma med mig. Jag älskar dig, min bästis.

Kommentarer
Postat av: Tjejen på bilden.

Jag dör. Tror inte jag blivit såhär rörd sen jag konfirmerade mig. Älskar dig med du vet. :*

2007-12-05 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0