The Birth And Death of The Day

Igår var det planeringsdag och kickoff på jobbet. Det vill säga att jag satt på möten mellan åtta och tolv och cyklade igenom halva Tyresö mellan ett och tre. Det var inte så farligt som det låter. Jag har kommit fram till att jag faktiskt har en kondition, men den tas bara fram när jag verkligen behöver det.

Idag blir andra riktiga arbetsdagen och jag är peppad, även om det är jävligt tidigt. Jobbar heltid hela den här veckan och några dagar i nästa, fram tills skolstarten, och det känns bra. Har även fått pengar nu så jag är jävligt sugen på att göra massa grejer. Om det är någon som vill ha något för sig - hör av er. Jag är pepp.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Magic Games

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-11-22 @ 09:05:48
URL: http://magic-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0